Hakkımda

Fotoğrafım
İşte en gerildiğim soru: "Kimsin lan sen?". ya da, İngilizce'yi yeni öğrenmeye başladığınızda 1. track 1. soru : Explain yourself... şeyy, ben Aslı. ondan çok var.. ozaman Aslı Demir...ondan da çok var. Ama başka ismim de yok. Benden de annemin dediğine göre sadece 1 tane var. Ben 3 yaşımda kavga etmeyi, 6 yaşımda okumayı, 7 yaşımda bisiklete binmeyi, 8 yaşımda boğulmayı öğrendim. Şu ana kadar 6 ev değiştirdim. 13 sene yılmadan Şişli Terakki'de okudum. Terakki Fen Lisesini bitirdim. Şimdi de Koç Endüstri Mühendisliğindeyim. ve evet o 13 seneye ragmen hala hazırlığım. Organizasyon party işlerini falan kovalayan garip biriyim. İnsanlar beni sever. tabi eğer yalan söylemiyorlarsa...

26 Temmuz 2011 Salı

Keşke

Keşke silgi kullanabilsem hayatta
Keşke yok olabilsem istediğim anda
Keşke objektif bakabilsem hayata gazetecinin kamerasıyla
Keşke güneş gözlüğümü takıp korunabilsem ışıktan
ya da el fenerimi yakıp çıkabilsem aydınlığa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder