Hakkımda

Fotoğrafım
İşte en gerildiğim soru: "Kimsin lan sen?". ya da, İngilizce'yi yeni öğrenmeye başladığınızda 1. track 1. soru : Explain yourself... şeyy, ben Aslı. ondan çok var.. ozaman Aslı Demir...ondan da çok var. Ama başka ismim de yok. Benden de annemin dediğine göre sadece 1 tane var. Ben 3 yaşımda kavga etmeyi, 6 yaşımda okumayı, 7 yaşımda bisiklete binmeyi, 8 yaşımda boğulmayı öğrendim. Şu ana kadar 6 ev değiştirdim. 13 sene yılmadan Şişli Terakki'de okudum. Terakki Fen Lisesini bitirdim. Şimdi de Koç Endüstri Mühendisliğindeyim. ve evet o 13 seneye ragmen hala hazırlığım. Organizasyon party işlerini falan kovalayan garip biriyim. İnsanlar beni sever. tabi eğer yalan söylemiyorlarsa...

27 Temmuz 2011 Çarşamba

nefret

Hayalet şairin olarak kalacaktım sonsuza dek.
Ne zor olmuştu yüreği tercüme etmek...
Nefesim,
Gölgem olmuştun.
Her adımımda, her sözümde vardın.
Şarkılar yeni anlam kazanmıştı;
Her sözü bana,
                      bizeydi sanki...
Şiirler 2. kez okunmadan hissedilmişti.
Ve  hatta..
                yazılmamış şiirlerin sarhoşluğunu yaşıyordum.

Çiçekler dalından kopunca hayat buldu sanki,
o bana verdiğin ilk gül,
                                 ilk zamanındaki gibi.

Peki ya şimdi?
Değer miydi bütün bu duygularımızı çöpe atmaya?
Değer miydi şiirimi yarım bırakmaya?
Normalde 3 nokta ile yarım bırakabileceğim şiiri bile tek bir noktayla bitirdim.

baba = ilk aşk ilk ihanet
o = ilk aşk ilk ihanet

farklı aşklar farklı ihanetler... şimdi insanlar nasıl benim onlara güvenmemi beklerler?
..."Herkesi sevebilirdim aslında, eğer ilk önce seni sevmeseydim"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder